Hai sa aprindem focul


  Iata’ma aici ..mă aşteptai de mult timp ? 

      Ce întrebare proastă ….Ar trebui sa mă prezint mai intii si’apoi sa’mi permit unele „luxuri ” nu ? Sunt Alina , am 21 de ani , sunt anul II la Stiintele Comunicarii , Facultatea din Bologna , am un cîine ….Încep sa devin plictisitoare nu’i asa ?  Ok, te las sa descoperi  pas cu pas cîte ceva nou ..Ah …era sa uit …cred în zodii  🙂 


Scriu acest blog ca sa împărtăşesc cu tine idei, păreri , emoţii , experienţe ..Ok Alina , nu mă interesează ce mănînci sau cît mănînci” (mult , va asigur) ..Bine un motiv in plus ca sa scriu acest blog …
Dacă te’am plictisit sau ti’s antipatică deja , închide pagina si mergi si citeşte o carte buna sau priveşte un film , dacă nu …sper sa’ti fiu o buna companie aici ,  La gura sobii „






                  

Lasă un răspuns

