Cind am murit


Imagine

Ultima data cind am murit nici nu mi-am dat seama, m-a luat asa prin surpindere..Eram vie si de-odata hop si eram moarta si jumate ingropata.Chestie de milisecunde.M-am uitat un pic in urma vre-o cinci persoane disperate care plingeau de se rupeau , vre-o doua plingeau cind vedeau pe cei disperati ca plingeu si tot asa..Si-apoi erau cei care erau inspaimintati pentru ca se gindeau ca intr-o zi vor muri si ei , cei indiferenti cu lacrimi false , cei care ma birfeau chiar  si dupa ce eram moarta .Era un fel de film fara regizor , da da , asa era ultima data cind am murit. Si ciinele meu statea linga sicriu.Si am vazut ca in cealalta parte a lumii ii mai bine ,acolo toti is prieteni, si ai de toate , si copiii in Africa nu mor de foame , si nu exista cersetori si ciini vagabonzi, si  homosexualii nu sunt judecati si in fata Lui au aceleasi drepturi si au prieteni, si persoanele down nu-s luate in ris de catre nimeni , si prietenii iti sint prieteni , si nimeni nu tradeaza si nu-i ipocrizie .Hmmm ,da era mai bine acolo ..dar ultima data cind am murit , am inviat sa vad daca s-a schimbat ceva , dar nimic,  totu-i asa cum a fost . Ultima data cind am murit am vazut ca Dumnezeu regreta ca a creat umanitatea , si isi tot zice  la si ni-o trebuit nia..cit il inteleg ! Ultima data cind am murit, nici nu mi-am dat seama !

2 comentarii

Lasă un răspuns

