Fustite Mini



Ieri eram asezata pe scarile Universitatii cu citiva   prieteni asteptind agitati sa intram si sa dam examenul de drept . Examenul a fost o tortura ca nici nu-ti povestesc , dar ceea ce mi-a lasat un fel de discomfort psihic au foct comentariile baietilor de linga mine cind au vazut-o pe Alessia in fusta mini trecind pe coridor .(fata frumoasa foc , cu fizic de gimnasta , nu ca mine 🙂 )

Disney-Sweet-Cartoon-Minnie-Mouse-Wallpapers2

R:  Asta-i o c**** , se vede de la o posta

Eu: Si de unde ma rog se vede , ca eu nu vad.

R: Pai uite cum se imbraca si cum merge !

Eu : Da cum se imbraca fata ? Are fusta

R: Eh Alina Alina , tre sa cresti oleaca !

Eu trebuie sa mai cresc?? Poate in inaltime ..Ok , deci daca o fata se imbraca in fusta scurta e fata usoara,pe care o amagesti cu o bumbinica.Si eu care speram ca mentalitatea asta maschilista si salbatica e tipica doar unor baieti din tara mea …Iata ca ma insel ! Barbati is cam toti la fel .Le place frumosul (daca vedeai cum le curgea saliva pe barba prietenilor mei cind urmareau pofticiosi Alessia ), insa  pentru ca nu pot sa-l aiba zic si ei ca „poama-i acra”.

Fustita mini e nascuta in 1963, nascocita si prelucrata de Mary Quant.Pina atunci domnisoarele trebuiau sa-si incilceasca picioarele printre fusta pina la genunchi si citeodata se mai impiedica si mai cadea pe jos (si-atunci da spectacol ca i se vedeau chiloteii , si aia tot pina la genunchi 🙂  ).N-a avut copilarie usoara fustita , asa cum n-a avut copilarie usoara femeia in general . Gindeste-te ca femeia era de vina pentru simplul motiv ca s-a nascut femeie ! Nu avea dreptul sa voteze, nu avea dreptul sa opteze pentru profesii „barbatesti ” , trebuia sa stea acasa sa spele si sa faca copii ! Super ! Si iata ca apare ea, fusta mini ! Colorata , linii , patrate , cercuri , de jeans , de lina cum vrei care si mai de care mai deochiata ! Dar in sfirsit femeia spune „NU” rusinii , si isi arata picioarele si se racoreste la vint , si poate merge si da din fund si poate fi mindra ca s-a nascut femeie ! Si eu ma intreb , de ce astazi dupa 50 de ani se mai aud sosoteli si critici cind se vede o fata frumoasa in fusta mini ?! Traiasca fustitele mini si fetele care le poarta !

PS: E mai usoara fata cu „batik” in cap , decit cea cu fustita mini …

2 comentarii

  1. Heheh, asa reactii nu ma mira….remarca ca trebuie sa cresti la fel e specifica la mujici. Sint sigura ca sotia ce si-o vor lua, ii vor cere sa poarte fusta scurta si nu burca sau nicab, dar al lor nu va fi curva, ca e sotia lor.
    Eu acum citeva saptamini am pus ochiul pe o fusta scurta…..demult nu am mai purtat….astept timp frumos si curaj, ca mereu gaseam scuze cas slaba, cas cu picioare cracanate….am vazut si mai pline ca mine ca indraznesc, de ce eu nu? Soacra mio zis, ii cam scurta heheh….

    1. Exact 🙂 „tre sa cresti” pentru ca ei sint maturi , sint deja barbati pe cind noi inca „malaletshi” ..nu stiu daca isi iau fata cu fusta scurta sau de-odata cu batic , asta depinde de ce vor : daca vor sotie frumoasa si sexy sau femeie de casa ! ..Oricum nush cind o sa se termine chestia asta cu criticatul si judecatul ..it becomes boring

Lasă un răspuns

