Pune un 5 !


Odnoklasnikii n-ar trebui sa se traduca in aceeasi clasa sau ceva de genu asta?  Hai ca eu cu rusa ca turcul cu chineza , dar ma rog asa ar trebui sa fie nu ? Asa ar trebui sa fie , dar nu stiu de ce am impresia ca nu-i asa. Adica printre „prieteni ” , tu ai matusa ta caruia fiica ei adorata i-a facut profil , verisoara lui Stiopa pe care nici n-ai mai vazut-o in realitate, o fetita cu fustita adaugata asa numai pentru ca avea fustita , si il ai si pe nanu do-i-like-a-sad-facebook-statusGheorghe si pe Britni Spirs si pe Shachira si pe sotia domnului Voronin . Cu cit mai multi , cu atit mai bine sau nu ? Dar nu te judec pentru asta , nu nu , ne temem toti de singuratate si toti sintem destul de egocentrici ca sa adaugam pe lista de prieteni si ciini si porci . Deja faptul ca avem prieteni pe care nu-i cunoastem …noi ii cunoastem dar nu am mai vorbit niciodata cu ei .., adica am vorbit dar nu face to face ,  adica cum numai asa , virtual , pai iaca numai faptul asta ar trebui sa ne avertizeze despre lumea asta onirica si iluzorie a Domnului Internet . Ok, acum ca avem profil pe facebook si odnoklasnikii , hai sa punem oleaca de noati la lume . Asta-i frumoasa foc :5 cu plius, asta parca-i Doamne Iarta-ma : 5 cu plius , aistia doi se pupa : 5 , asta are rochie de-a mea: 5 .Asta parca-i o vaca imbracata in leggins:5 !  5,5,5,5! Ia hadem un pic si pe facebook : asta o pus imi place  la cintecul asta , pun si eu . Poza asta are 40 de imi place cred ca ii frumoasa , da sa pun si eu ! Asta o scris Mi-i foame  si are 87 de imi place , da sa pun si eu ! Asadar dupa ce am umplut odnoklasnikii cu 5 si feisbucul cu Imi place , pot sa-mi continui activitatile mele cuotidiane sperind ca lumea o sa ma bage-n …..seama  si pe mine! Concluzie : 90 % din toate pozele de pe odnoklasnikii au nota 5, deci sintem toti frumosi? Sau toti prosti ? Sau toti ipocritii ? Sau vrem sa fim egali ? Sau sintem toti buni ? Iaca asta-i interesant: psihologia omului : Eu nu pun 4 ca pe urmao sa ma intrebe : da si nu ti-o placut ? sau  Da sa pun 5 , sa ma bage in seama , sau da sa pun imi place  ca daca place tuturor cred ca imi place si mie .

6048627-una-fila-di-caduta-di-persone-simbolo-come-domino-in-un-effetto-domino

Oamenii is ca oile sau ca piesele de Domino (ca poate oile se supara ca le’am comparat cu oamenii ) daca cade una , dupa ea cad toate celelalte .Vrem sa fim diferiti , dar ne temem asa ca  preferam sa fim toti egali ; toti

frumosi , prosti , falsi !

2 comentarii

  1. Iti pun si eu 5…. Metko, bine ai scris. Multe se fac de ochii lumii….eu de odnokl acus un an de cind am sters profilul, feeling good so far, nu regret…pe fb aleg cui dau griend request si ce poze sint pu toti si ce poze sint doar pu mine si custom….e bine de filtrat si cu likurile nu ma arunc….

    1. multumesc 🙂 Eu sint si pe odn, si pe fb si peste tot dar cu atentie si cu o stare critica catre ceilalti . De mult ori ironizez , dar putini inteleg ..anyway glad to see that u agree with me 🙂

Lasă un răspuns

