Ian mai chiuiti maiiiiii


Articolele mele  sunt banale si de prost gust : nu te educa , nu te invata , de multe ori sint plictisitoare . Stiu. Dar pina cand am un subiect despre care sa scriu , eu scriu . De fapt „istorioarele” astea ale mele sint stiute si ras-stiute de catre toata lumea , dar mie imi place sa scriu asa ca daca tie nu-ti place sa citesti , pai nu citi ..Eu oricum am sa scriu . Si crede-ma pot scrie si articole frumoase , despre filozofie , moda , cultura . Dar nu azi , nu acum . Acum vorbim despre nunti .

Nunti ca la Moldova , nicaieri . Frumoase si vesele . Mincare de 85986584658 de feluri : calda , calduta, rece , intre caldut si rece ,carne si peste , peste si carne si tot felul de feluri de mincare complicata si gustoasa ca daca nu te-ar cunoaste nimeni ti-ai lua sacosa de-acasa . Si lumea Imaginemaninca pin nu sar nastureii de la pidjac . S-apoi beau : un pahar in cinstea ginerelui (ihuuuu ) Unu pentru nireasa ca-i tare frunioasa (ihuuuuu ) unu pentru soacra , pentru surori , pentru neamuri , pentru mine , pentru tine ..si iar pentru nireasa .La miezul noptii nici nu mai trebuie sa bei , ii destul sa vorbesti cu cel de-alaturi ca sa te imbeti .Si cind toti is Cuc  se danseaza  (ihuhuhuh) , muzica live . Toti is veseli si frumosi ..pina cind ….vrind nevrind tre de bagat mina in buzunarul de la camesuica si de umplut „castrulea„. O familie normala care cistiga cam 3000 de lei pe luna trebuie sa puna frumos in cratita cel putin 1000 , sau mai bine 100 di ieuri . De ce ? Pentr ca de nu , te ride lumea .Si tu chiar daca nu ai bani, te duci si imprumuti (poate chiar de la mire si mireasa ) numai ca sa pui si tu ca toti o suma demna de strigat la microfon ca sa auda bine si cel care sta afara si vomita sub copac tot si o baut si o mincat .In unele tari nici nu se pun bani , iar in altele banii se pun in plic fara sa tipi la microfon ,ca o vorba buna i-o spui omului si asa . In Europa , lumea pune cite 100 de euro (si ei nu primesc 300 pe luna ) si nunta se petrece bine si toti is fericiti , dar noi sintem mai COOL si avem mai multi bani !

Clar ca cum am mai spus , nunti ca la Moldova nu-s . ..Dar cind vrei sa te insori sau sa te mariti , spune-mi oleaca mai inainte ca sa ma apuc de imprumutat ca si eu ma tem de microfon.

5 comentarii

  1. Dap cum fara hulubi, limuzin, camera in 3D, manastirea Curchi pu cununnie, doua rinduri de nareaduri atit pu nireasa si nasa si soacre mici? Cum fara Julea? Cum fara tort de jumate de tona cu mult crem si floricele in culoara nuntii? Cum fara peste rosu? Si mai ultima cum fara Gaini imbribodite? Ehhhhhh nu sintem noi la moda. Mai avem mult pina vom intelege ca cracanatul si imprumutul de bani de la vecini sau banci, nu fac viata mai frumoasa si fericita a tinerilor. Cind am facut eu nunta, managera de la resto, tot nu ma lasa in pace, cum fara raciuturi? Si doar doua feluri de mincare calda? Asa nu se face la nunti mildovenesti? Cum sa ii explici neghioabei ca ramine, ca dupa maninci mincarea aia citeva saptamini daca nu dai la ciini? Nai cu cine vorbi. Ma tinusem pe pozitii si nu areusit dinsa sa ma converteasca. Apoi cind am botezat pe al doilea baietel, eram acasa, zic da sa fac alea Europa, invit, si cine si ce vrea da comada, ca la un resto cum stiu ca se face aici. Aha…..mai zero atitutudine si indiferenta nu am vazut. Plus preturi de ordinul cosmosului, nu e pe asta, dar tot venea decalat, o salata aici, un entre dincolo, carnea vine, cartofii dupa….deci in concluzie restaurantul Ecuador, nu e ready sa faca petreceri de orice fel la standarde innalte cum stiu ca se face in multe restaurante, braserii aici in Europa. Iar unui moldovean care e deprins sa vada ca se rup picioarele mesei de atita haleala…nu te complica sa ii explici sau sa il inviti la o nunta sau petrecere cu trei sau 4 feluri de mincare, servite frumos si fara exces, prezentate divin, ca el nu iti va pune nica in plic, ca tu nu te-ai cheptuit pe masa. Astept cu mare nerabdare sa vad o asa nunta la moldova, dar visul e vis, poate ajunge o zi si oamenii or intelege ca ca nu 10 feluri de salata si 7 feluri de cirnat taiat in flirocele si forme bizare e cu adevarat esenta unui mariaj.
    In iulie merg la o nunta de moldoveni, stabiliti in Italia, sint curioasa cum vor face? Ca o fac in Italia.

    1. 🙂 Nia ni-i dor de nunti de-ale noastre cu chiuit si invirtit ca is vesele , cu siguranta dar nu pentru bugetul unei familii normale ! cheltui mai mult in MD ca in Europa ,sarashii oameni ..Eu imi aduc aminte cum bunica mea a imprumutat bani de la mama ca sa puna pe masa la fecior …prostii ..Fiecare pune cit are , ca nu tre sa-i cumoeri casa sau apartament . Lumea te invita din placere (ori cel putin asa se spera ) Ah si cum fara 200 de perechi ???? …Eu am zis ca daca ma voi marita (DACA) , 2 , 3 neamurei si prieteni apropiati ..si restu …suparati-va daca vreti !

      1. Cum fara 250 perechi, sa nu ai cind sa zici buna ziua. Sau nici nu ii stii pe toti.
        Cu vreo doi trei nemirei zici? Sper sa reusesti. Am o prietena deja al doilea an amina nunta, ca mama ei vrea nunta mare cu tot neamu pe care nici nu ii vazuse de 10 de ani, prietena mea nu vrea decit 20, 25 oameni cei mai cei, mamasa plinge si se mirie ca iaka, ea vrea sa se bucure si cheme lume, da fiicsa nu o lasa, api a cui e nunta se pune intrebarea?

  2. eheee.. cum nunta fara lume multa ca sa nu incapa in club sau mai rau la huleai??? care nemurele?? tu nu shtii k treb de facut mare, in rind cu lumea?? sau pt shi mai stai in Italia sheia??? 😀

Lasă un răspuns

