Despre boala fara leac


“Tie iti place sa inveti  microeconomie , tu iubesti aceste  functii matematice, tu ai sa primesti 30/30 la acest examen”. Cam asa ma amagesc eu de fiecare data cind cu doua zile inainte de examen realizez ca is in glod pin la git . Si pin acum a functionat metoda (plus minus ) . Am incercat sa o modific si sa o aplic si vietei sentimentale

Nu te indragosti .

Nu te indragosti .

Nu te indragosti .

Nimeni nu merita dragostea ta . Iaca cum imi petrec  eu serile , singura in mansarda cu ploaia care loveste violent geamul si rabdarea mea . Si ma fosnesc pe-o parte si pe alta …

Tu ai sa zici ca  Alina si-i cu tine ? Lumea traieste ca sa iubeasca si iubeste ca sa traiasca , asa ca tre de indragostit si de iubit forever. Eh da, asta o spui acum ca la tine tot ii roz si floricele  si fluturasi in stomac si iarba verde in gradina.   Nu sunt sceptica eu , nu-s cinica si nici atee a dragostei . Sunt apatica. Sau vreau sa fiu apatica , in fine . Dragostea asta am observat eu si prietenul meu , filozoful Platon (adica el inaintea mea vazind ca s-o nascut cu 2443 de ani in urma ) ziceam …,dragostea asta e cea mai periculoasa boala mentala . Eu am depistat  urmatoarele semnale periculoase atunci cind incepi a te indragosti .

Insomnie. Ochii devin mai mari si mai holbati din cauza noptilor nedormite si a fanteziilor erotice la care te UITAI prin somn .

Slabesti .Acest fenomen este atribuit faptului ca , mergind cu gura cascata maninci numai fluturi , de-aia ai fluturasi in stomac (si se mai nimereste si cite o musca sau un tintar ). Si dupa cum stim cu totii , insectele contin  putini carbohidrati si multe proteine .

Surzitate .Lumea vorbeste cu tine si iti explica si te intreaba ce mai faci , insa tu nu raspunzi zimbesti de parca esti Bob Marley dupa un fum  de Marijuana . O alta cauza a surzitatii este  faptul ca cinti manele de dragoste  atit de tare incit timpanele  se sinucid

Devii si mut . Tot vorbesti in fata oglinzii si iti imaginezi dialogul  dintre tine si “boala” asta a ta : Salut …. Hmmm..aaa…..Salut .Aaaaaaa e cald afara …aaaaa…Salut Si tot asa ore si ore intregi pina nu mai ai glas .

Dureri de cap ingrozitoare : pai cum ai vrut ? Daca dormi 1 ora pe noapte , cum sa nu te doara capul ? Si-apoi toate planurile pe viitor : casa, casatorie , copii , casa, copii ah am spus deja …casatorie . Iti explodeaza creierul .

Raceala : esti asa de prin de toate astea c anici nu-ti dai seama ca ai iesit afara dezbracat ..ca doar la tine-n inima ii pojar. Si a doua zi cu mushi  pe batista sau daca nu-i batista, pe dosul minecii de la flanicuta

Moartea: Dragostea provoaca moarte inceata a corpului tau si intr-un proces de metamorfoza tu devii Celalalt.

Astea sint unele dintre cele mai des-intilnite simptome a dragostei . Oleaca in gluma , oleaca in serios dragostea e o boala . Asa  ca nu conteaza daca ai sa mori sau nu ..important e sa te imbolnavesti .

Ps. Astazi sint mai sentimentala si mai dulce , ploaia e de vinaImagine

7 comentarii

    1. asta in faza a doua , cind deja sintem bolnavi …:) Eu glumesc , dar exista boala dragostei …adica atunci cind devii obsedat , extrem de gelos , nu poti sta o zi fara persoana data ..in fine cind aduci tot la extrem ! Expertii au definit’o o boala mentala …iaca na …nebunii 🙂

  1. ”Orice iubire e ca un monodeism,voluntar la inceput,patologic la urmă.” Și de astă dată ai dreptate. Chiar și în dragoste, de altfel ca și în restul situațiilor din viață, consider necesar un procent de minte lucidă. De altminteri, sentimentul se manifestă prin numărul de obstacole depășite împreună și susținere. O bună parte din oameni în schimb, denaturează sensul autentic al dragostei, în folosul plăcerilor trecătoare.
    Succes.

Lasă un răspuns

