O ceasca de cafea


Imagine

Eu iubesc cafeaua in toate formele si culorile ei . Iubesc  gustul amar a sclavilor care au lucrat 12 ore ca sa culeaga si sa aleaga planta si iubesc gustul ei dulce ca o vorba buna spusa in momentul potrivit . Multi cred ca au nevoie de un psiholog ca sa se plinga ca copilul i-o trimis …..departe si ca sotul nu mai vrea sa faca …nica (si cind spun nica , ap ii nica ) . Psihologii is oameni si ei cu probleme , mai multe ca a noastre , adica a noastre plus ale lor (ohohohoh )  si tre sa ai singe rece ca sa poti auzi toate istoriile si toate visele si toate bocetele  ,ian gindeste-te ca vine una si incepe a plinge ca si-o tradat sotul pentru ca a descoperit ca si el a tradat-o cu alt barbat si ..istorie complicata si iti cere o basmaluta sa-si sufle nasul si se aude si in blocul vecin sunetul mucilor galagiosi …Pai iac , eu cred ca noi toti nu avem nevoie de psihologi nu atit de des ca cum credem . Cel putin eu nu . (si des am zis ca da). Eu des am nevoie sa vorbesc  nu cu ciinele , sau cu oglinda (chiar daca tre sa zic ca-i ascultatoare si des imi pare mai desteapta ca mine ) , nici cu prietenul sau cu mama …Am nevoie sa povestesc si sa-mi suflu nasul in fata ta (nu-mi zi ca ti-i greata ) , iaca asa …sa vorbim si sa ridem sa nu ne dam seama ca au trecut 3 ore de cind stam asezate aici pe scaunele  de lemn din fata barului , respirind smog , miros de sudoare si fum de tigara …nici tu timp , nici tu spatiu , nici tu barbati frumosi ..Numai eu si tu intr-un balon pe care doar  melodia telefonului sau inchiderea barului il poate sparge ..Eu , tu si o canuta de cafea …oleaca dulce …oleaca amara , draga mea prietena …

6 comentarii

  1. Frumos spus ! Deseori avem nevoie de o prietena , mai ales noi femeile si desigur si de o ceasca de cafea 🙂 Bravo

  2. Eu am renuntat din pacate la draga mea prietena, cafeluta amara, pentru ca aveam palpitatii la inimoara care erau atat de nesimtite, incat nu ma lasau sa respir cum trebuie 😀 Bine, recunosc ca a fost si vina mea, ca in general nu ma multumeam cu o prietena cofeinizata, mie imi trebuiau vreo sase zilnic :))

  3. Ahahah …si eu eram o drogata , dar mi’am dat seama ca o canuta de cafea poate uni doua suflete si le poate tine unite pe muuuult timp …Momentele petrecute cu o prietena la o masa sorbind din cafea si vorbind..eu nu le schimb pe nimic 🙂

Lasă un răspuns

