Nu vreau sa te dezamagesc


Nu vreau sa te dezamagesc . Asa ca acum cind is cu tine , am sa fiu iubita ta perfecta , papusa chinezeasca pe care o poti trata cum vrei . Am sa rid la glumele tale ridicole si am sa pling linga tine pentru fiecare piscatura de tintar . Am sa ma imbrac numai in rochite cu flori si pantofiori de Cenusareasa ,asa cum tie iti place am sa merg la biserica daca asta vrei . Am sa zic ca iubesc la nebunie fotbalul si am sa invit toti prietenii tai la noi acasa , sa privim toti impreuna meciul . Nu , nu ies cu prietenele mele , ele mai asteapta nu-ti fa griji. Am eu cind si de ele , oricum stiu numai sa birfeasca si sa invidieze … Femei …Lasa-le naibii . Eu te iubesc si am sa ma modelez ca ceara fierbinte modului tau de viata , capriciilor si dorintelor tale pentru ca Nu vreau sa te dezamagesc .

Nici pe tine mama . Am sa fiu fata pe care tu o vrei . Vrei sa devin medic ? Bine , medic am sa devin . Vrei ca  sa nu ies seara sa ma distrez nu ? Tu preferi ca eu sa citesc o carte , de filozofie poate ceva „puternic” . Pai hai ca miine ma duc la biblioteca si-o iau . Ah sa iau doua ? Ah si curat sa fac ? Si sa ma duc sa cumpar de mincare ? Bine , bine …nu-ti fa griji ca am timp , ca doar examenul il am peste doua zile …oricum noaptea mie nu-mi este somn asa ca invat noapte ..e mai linistita si abat jour-ul deasupra cartii ma „obliga” sa fiu concentrata . Vrei sa aranjez eu masa cind vin oaspetii , sa nu ma machiez si ah da…ziceai ca mi-ar sta bine roscata ..si ca-s grasa nu ? Ok , uite ca slabesc pentru tine sa stii . Fac tot pentru tine , mama. Eu vreau ca tu sa fii mindra de mine . Eu nu vreau sa te dezamagesc

Scumpa mea prietena , sigur ca o sa ascult a treia oara criza cu iubitul tau . Si am sa-ti repet aceleasi sfaturi ..Nu ma costa nimic . O fac cu cea mai mare placere , chiar daca trebuie sa ma duc sa fac ordine , sa cumpar de mincare, sa trec pe la biblioteca , sa citesc o carte si sa ma pregatesc de examen. Tu esti prietena mea si eu intotdeauna ti-am fost alaturi . Ah , vrei sa merg cu tine sa facem shopping ? Poate duminica nu ..? Bine , bine m-ai convins , hadem astazi. Si miine la dansuri vrei ? Nici o problema , tu doar stii ca eu iubesc la nebunie sa dansez . Ok ,ok o sa le zic la toti bancul despre baba si hirtia igienica ca stiu ca iti place sa te „mindresti” cu prietena ta „prostuta” ..Ok , ok o imit si pe Silvia ,ca doar toti o urasc nu ?Eu sunt prietena ta cea mai buna si Nu vreau sa te dezamagesc .

Nu vreau sa dezamagesc pe nimeni . Si deseori ma impiedic in propria-mi dezamagire si constiinta ca nu-s eu . Pentru ca toti se asteapta ceva de la tine , toti iti deseneaza portretul, si tu , ca sa nu-i dezamagesti , lasi culorile asa cum le-au aruncat eu pe pinza, chiar daca portretul ala nu seamana deloc cu tine . Teama de a-i  dezamagi  pe cei din jur e o fobie sociala , o boala . Singura persoana de care ar trebui sa ne pese e „EU”.

Imagine

Asa ca , eu te las pe tine „iubitule” , tu mama , citeste tu carti pina ma intorc eu acasa, iar tu prietena draga nu te astepta sfaturi miraculoase de la una ca mine …Va las pe toti  in pace , iar voi lasati-ma sa fiu EU.

5 comentarii

    1. Cu siguranta noi ne schimbam pentru lumea care credem ca merita sa ne schimbam …si devenim asa cum vor ei ca noi sa fim …sau asa cum ei cred ca noi sintem ….eu vreau sa fiu Eu ..fara prea multe asteptari de la mine …

  1. Si eu am o problema asemanatoare, nu sunt in stare sa refuz pe nimeni si inevitabil sunt luata de proasta si de aici apar o gramada de probleme.Daca as refuza, m-as simti foarte prost si m-as gandi ca am dat dovada de „badaranie”, desi stiu ca in unele situatii chiar e necesar sa spun NU.Situatia este foarte frustranta si imi provoaca anxietate 😦 Incerc sa ma „tratez” (sa devin constienta) citind carti de psihologie practica, insa cum e imposibil sa te tratezi singura rezultatele intarzie sa apara 😦

Lasă un răspuns

