Flori de mar


Florile, ca si orgasmele : frumoase, dar dureaza putin . De aia nu vad o logica
Imaginematematica in gestul de a  darui flori pentru o anumita ocazie : e previzibil . Tu stii deja ca de ziua ta de nastere : el iti aduce trandafiri , maicata un buchet de flori de camp , prietena ta care isi aminteste ca iti place forma si imponenta orhideei iti va aduce o orhidee , poate pusa intr-unul din cosurile alea care o fac sa dureze mai mult ( despre flori vorbesc)., dar nimic nu-ti da satisfactie , e totul atat de …de  previzibil . Sint atit de multe moduri de a manifesta un sentiment , de ce anume floarea ? Ce are ea mai presus decit o scrisoare cu forma buzelor pe ea, sau cu un buchet de baloane colorate (eu  A.D.O.R baloanele).Tu ai sa-mi zici ca floare-i ca femeiea : infloreste daca o tratezi bine , e parfumata si citeodata mai are cite-un spin , e diversa in fiecare zi si e ..bla bla bla banalitati : floare , femeie , femeie floare , tu esti trandafirul meu fara spini si etc. Nu , femeiea nu-i ca floare (Slava Domnului!!! ) , caci cu barbatii de astazi , am fi toate ofilite sau aproape toate.  E o comparatie pe care doar poetii diletanti si romanticii de pe vremuri o fac .Plictisitoare si fara efect.

Eu , putinele situatii in care am primit trandafiri au fost pentru ca el a gresit , pentru ca ……el a gresit (si eu l-am iertat) si pentru ca era Valentine’s Day .Trandafiri . Intotdeauna . Pentru ca barbatii nu se intereseaza ce flori iti plac , ii intereseaza daca poti face zeama . Cu mine , nu au mult de chinuit : nu-mi plac florile si nu pot face zeama .

De fapt nu …gresesc.Imi plac , florile pomilor primavara,cind bate un pic vintul si parfumul florilor de mar iti patrunde fiecare fir de par , dar tu nu stai prea lipita de copac ca te temi de albini . Si florile de cires , alea le rupi cu un gram de feminitate si  pe dupa copac incerci sa tragi tot ce-i dulce si maninci embrionul de cireasa care abia abia s-a nascut . Alea imi plac la nebunie .Restul nu . Ma plictisesc si ma irita , mai ales cand stiu ca am sa le primesc iata de ce eu nu-s niciodata iritata ..daca ma intelegi ) . Si chiar daca na , nu-ti vine in cap nici o alta idee pentru a-ti manifesta dragostea .Pantofii nu ca-s scumpi , blugii nu ca-s banali , cerceii nu stii daca o sa-i placa …ce ramane ….Ah , da Florile.  Tu da-i o floare sau doua (nu doua nu , ca se uita babele la poarta si is superstitioase) , dar nu de ziua ei , dar asa  pur si simplu . Nu exista un motiv pentru a iubi , iubesti in fiecare zi  .Si daca astazi e sambata , ora 21:51 , si tu esti indragostit da-i floare  si un sarut din ala de-o innadusi in perete si ai sa vezi ca ea va fi cea mai fericita femeie . Si aia va fi cea mai frumoasa floare .  Eu ma duc sa  invat a face zeama …Noapte buna .

3 comentarii

  1. si, ai inv sa faci zeama?:D:D:D Is frumoase florile Alinutz…..numai ca trebuiesc daruite at cind cel mai putin se asteapta omul…..pt ca atunci…..si cea mai mica si plapinda floare…..iti pare un imens buchet!

Lasă un răspuns

